باید بخندی

ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ وقتی ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺧﺎﻟﯽ ﻣﻴﺪﻳﻢ ﺍﻧﮕﻠﻴﺴﯽ
 
ﺣﺴﺎﺏ ﻣﯽ ﻛﻨﻦ؟
 
ﺍﺯ ﻛﺠﺎ ﻣﯽ ﺩﻭﻧﻦ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺯﺑﻮﻧﯽ ﺳﻜﻮﺕ ﻛﺮﺩﻳﻢ ؟
 
آقا من میخام فارسی هیچی نگم…

 


 
چند تا توله سگ برای باباشون تولد می گیرن
 
 روی کیک می نویسن: پدرسگ! تولدت مبارک!

 



 
تنها سودی که رشته ی تحصیلیم تا الان داشته این بوده که.
.
.
.
هر بار میرم تو آشپزخونه بابام میگه:
 
مهندس یه ۲ تا چایی بیار بخوریم
 
 


 
یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست ، گذاشتم رو ترازو
 
جعبه رو کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی ؟!
 
گفتم : پَ نه پَ اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره
 
شبها بهش شام ندم!!

 

 

 
تنها رقاصانی که هیچ وقت به جهنم نمیروند بندری ها هستند
.
چون در عین رقصیدن میگن توبه توبه!!!

 



 

شمع های ماشینم سوخته,رفتم تعمیرگاه…
 
میپرسه عوضشون کنم؟؟
 
پـَـَـ نَ پـَـَــ
 
فوتشون کن تا صد سال زنده باشی
 
 


 
 دوستم زنگ زده خونه. گوشی رو برداشتم سلام کردم.
 
میگه: تو خونه ای.
 
میگم: پ ن پ لطفا پس از شنیدن صدای بوق
 
پیام خود را بگذارید.!

 



 
روی نیمکت تو پارک روزنامه دستمه…
 
اومده میگه:روزنامه میخونی؟
 
میگم:پ نه پ سبزی خریدم
 
 نمیدونم لای کدوم صفحه گذاشتم!!!

 


 
تو صف توالت عمومی...
 
آقاهه میگه ببخشید شما هم تو صف توالت وایسادین؟
 
پـَـَـ نــه پـَـَــــ ما سوسکیم اومدیم عید د




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: